Koordinerende back office konsulent

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at koordinere og være det løsningsorienterede bindeled? Arbejder du som planlægger, speditør eller måske alarmtekniker, der leder efter nye udfordringer? Har du forståelse og interesse for effektivitet? Og kan du skabe overblikket for både dig selv og dine kollegaer? Så er det netop dig vi mangler hos telesikring i Nørresundby!

telesikring har gennem mere end 50 år passet godt på danske virksomheder og hjem. Med fokus på den gode kundeoplevelse og et højt sikringsfagligt niveau har vi skabt os en position som én af Danmarks stør­ste sikringsvirksomheder. Vi er en virksomhed i en spændende udvikling og denne kan du blive en del af.

Ansvarsområde

I vores SMV-afdeling varetages installationer og services af sikringsløsninger hos både private og erhvervskunder. Afdelingen tager sig af nuværende såvel som kommende kunder samt kædekunder, hvorfor denne afdeling er alsidig og har mange spændende opgaver.

Du vil referere direkte til installationschefen i SMV og løse koordinerende og administrative opgaver for hele teamet. Dine primære arbejdsopgaver bliver:

  • Modtagelse af koordinations- og planlægningsopgaver fra sælgere
  • Planlægning af nye installationer og udvidelser
  • Koordinering med kunder og teknikere
  • Klargøring til fakturering
  • Godkendelse af timeregistrering for teknikere

I denne stilling vil du altså have den vigtige rolle som det koordinerende og administrative bindeled mellem kunder, sælgere og installationsteknikere.

Din profil

Som koordinerende back office konsulent, er det vigtigt at du trives i at have flere bolde i luften og kan tage ansvar for dine opgaver og deadlines. Vi leder efter én, der har en positiv og løsningsorienteret tilgang til opgaverne.

Du skal kunne skabe det administrative overblik og struktur, samtidigt med at du holder en god kontakt med kunderne og teknikere.

Vi lægger særligt vægt på, at du kan nikke genkendende til følgende:

  • Trives med en travl hverdag og et højt arbejdstempo
  • Er udadvendt og serviceminded i kontakten med kollegaer og kunder
  • Flair for IT og har kendskab til Office-pakken
  • Fremvisning af straffeattest

Det er en fordel med branchekendskab, men vi er åbne overfor alle ansøgere, der kan se sig selv i den koordinerende rolle som planlægger.

Vi tilbyder

En udfordrende stilling med gode udviklingsmuligheder. Du bliver en del af et godt arbejdsmiljø med en afdeling af engagerede kollegaer og en virksomhed i vækst.

Stillingen er på 37 timer ugentligt med løn efter kvalifikationer samt pensionsordning og sundhedsforsikring.

Interesseret?
Vi arbejder målrettet på at finde den rette kandidat til tiltrædelse hurtigst muligt, hvorfor vi afholder ansættelsessamtaler løbende. Så tøv en­delig ikke med at sende din ansøgning til os hurtigst muligt ved at klikke på ”Søg stillingen” og udfylde ansøgningsformularen. Der afholdes samtaler løbende.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte installationschef Lars B. Nielsen fra uge 33 på telefon: 24 88 50 36.

Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

telesikring a/s, Oddesundvej 2, 6715 Esbjerg N

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.telesikring.dk/jobs/?hr=show-job/157427&linkref=125377&locale=da_DK

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5883189

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet