Økonomimedarbejder til Økonomi og Data

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Økonomimedarbejder til Økonomi og Data i Senior og Omsorg.

Vil du være med til at sikre god og effektiv økonomistyring, og sørge for et korrekt regnskab, så er du måske vores nye økonomimedarbejder.

Vi søger en dygtig og engageret medarbejder, som kan være med til at sikre høj kvalitet i vores økonomiopgaver, og som samtidig har fokus på udvikling og optimering af processer.

I Senior og Omsorg løser vi opgaverne på ældreområdet og i det nære sundhedsvæsen i Aalborg Kommune. Vi fremmer menneskers livskvalitet og meningsfulde hverdagsliv gennem forebyggelse, udvikling og omsorg. Vi arbejder med udgangspunkt i et frihedsbrev, der giver ledere og medarbejdere frihed til at handle, når der er brug for at der tages selvstændige initiativer, så kerneopgaven løses rettidigt og til glæde for borgeren. Frihedsbrevet er en klar og entydig invitation til at tænke nyt. 

Økonomi og Data er en del af Administrationsafdelingen. Administrationsafdelingen består desuden af IT og Digitalisering samt Teknisk Service. I Økonomi og Data varetager vi den tværgående styring og økonomiske administration i forvaltningen. Vi arbejder med at skabe grundlaget for en effektiv administrativ drift i forvaltningen, synliggøre og skabe råderum til politisk prioritering og anvende data som en ressource til at udvikle og styrke løsningen af kerneopgaven. Vi varetager desuden de administrative opgaver forbundet med forvaltningens bygninger og biler.  

I Økonomi og Data har vi en uformel omgangstone og vægter fællesskabet højt. Her får du 18 dygtige og engagerede kolleger, som har funktioner i fire arbejdsfællesskaber. Dit primære arbejdsfællesskab vil være ”Drift og Service”, hvor du får et tæt samarbejde med 12 kolleger og faglig koordinator. I arbejdsfællesskabet understøtter vi driften, og medvirker derved til at nå forvaltningens mission: At fremme menneskers livskvalitet og meningsulde hverdagsliv gennem forebyggelse, udvikling og omsorg.

Du vil skulle indgå i Drift og Service’s løbende driftsopgaver, og dine opgaver vil primært være koncentreret om

  • Bogføring
  • Fakturering
  • Afstemning
  • Bistå vores kontoplanansvarlige vedligeholdelse af forvaltningens kontoplan
  • Håndtering af plejevederlag jfr. SEL § 119

Vi forventer, at du

  • har en relevant administrativ uddannelse, meget gerne i Offentlig administration
  • har lyst til og flair for at arbejde med udvikling af systemer, samt optimering og automatisering af processer
  • har lyst til at lære
  • er fortrolig med regneark
  • har kendskab til økonomisystem, meget gerne OPUS økonomi
  • lyst kan sætte dig ind i relevant lovgivning
  • er fleksibel, initiativrig og serviceminded
  • har overblik og orden i dit arbejde
  • kan arbejde såvel selvstændigt som indgå i teamsamarbejde
  • bidrager med en positiv indstilling og et godt humør

Vi kan tilbyde dig

  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • En arbejdsplads med et godt arbejdsmiljø, og en skøn beliggenhed i Hammer Bakker i Vodskov
  • Mulighed for kantineordning
  • Fleksibel arbejdstid

Hvis du synes opslaget lyder spændende og kan se dig selv i stillingen, så send en ansøgning senest søndag d. 20. august 2023. 

Vi afholder samtale fredag d. 25. august. 

Forventet tiltrædelse 1. oktober 2023. 

Ønsker du forudgående dialog om stillingen er du meget velkommen til at kontakte faglig koordinator Henriette S. Nielsen på tlf. nr. 99315466.  

Der indhentes straffeattest forud for ansættelsen. 

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Send ansøgning
Du sender din ansøgning ved at trykke på knappen "Send ansøgning" og udfylde den formular, som kommer frem. Det er også muligt at vedhæfte bilag som f.eks. ansøgning og CV i begrænset omfang.

I Aalborg Kommune tror vi på, at mangfoldighed skaber værdi, og vi bruger det potentiale, der ligger i forskelligheden til at løse vores kerneopgave endnu bedre. Vi behandler alle vores medarbejdere ligeværdigt, og opfordrer alle til at søge stillingen – uanset alder, køn, religion, handicap eller etnisk tilhørsforhold. 

Vores arbejdsplads – kom med på en fantastisk rejse  
Som medarbejder i Aalborg Kommune bliver du en del af et stærkt fællesskab, der tæller 16.000 kollegaer og som hver dag udvikler sig sammen for at skabe de bedste resultater for borgere, virksomheder og foreninger.    

Vores kommune – i rivende udvikling  
Aalborg vokser hvert år med flere end 1000 nye indbyggere og takket være et handlekraftigt fællesskab, der gør tingene sammen, er der de sidste årtier blevet skabt tusinder af nye arbejds- og studiepladser samt et rigt kultur- og fritidsliv.  

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Aalborg Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Aalborg Kommune, Storemosevej 19, 9310 Vodskov

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://aalborg.career.emply.com/ad/okonomimedarbejder-til-okonomi-og-data/knqv7b/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5882306

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet