BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du potentiale, lyst og faglighed til at være HR Partner i en spændende virksomhed, der lige nu går igennem en stor forandringsproces? I Nordværk har vi det seneste år haft en kraftig vækst i både opgavemængden og -bredden fra de seks ejerkommuner, der står bag Nordjyllands nye affaldsfællesskab. Dette forventer vi fortsætter i de kommende år og her spiller HR afdelingen en central rolle.
Nordværk skal derfor have matchet en dygtig HR Partner til en nyoprettet stilling.
Om jobbet
Vi glæder os til at byde dig velkommen i vores HR-afdeling, hvor vi i øjeblikket er 8 medarbejdere. Vi er 3 HR Partnere, som dækker forskellige dele af virksomheden, 2 HR Koordinatorer og 2 lønspecialister.
Som vores fjerde HR Partner, får du reference til afdelingslederen for HR og et selvstændigt ansvar for en række af Nordværks afdelinger. Her bistår du lederne i den strategiske udvikling og igangsætter og driver initiativer, der hjælper organisationen. I jobbet skal du bl.a. arbejde med følgende:
- Sparringspartner for lederne
- Sikre kvalitet i rekruttering og onboarding
- Arbejde med løndannelse og forhandlinger med faglige organisationer
- Organisationsudvikling
- Supportere i forbindelse med overenskomstmæssige og juridiske spørgsmål
- Bistå lederne i forbindelse med sygefravær og svære samtaler
- Succession planning
- Ambassadør for kultur og værdier
- Personalepolitikker og processer
- Projektarbejde inden for HR-området
HR i Nordværk
Nordværks HR-organisation er opbygget med henblik på at støtte lederne og organisationen i alle HR-relaterede opgaver og spørgsmål. Vi oplever at vores prioritering af HR, som en støttende og strategisk funktion, skaber værdi for virksomheden, hvilket kommer både ledere og medarbejdere til gode.
Vi overfor modtagelse af minimum 250 nye medarbejdere pr. 1. januar 2024. Dette sker som et led i en kompetenceoverdragelse fra de Nordjyske kommuner og dermed fordobles medarbejdertallet i vores organisation. Denne organisationsændring hvilket bliver en stor og spændende opgave for HR.
Om dig
Du har et strategisk mindset, ser organisationens behov og igangsætter HR-relaterede initiativer sammen med de ledere og afdelinger du har ansvaret for.
For at lykkes i stillingen er det centralt, at du forstår at navigere som ledelsens fortrolige, samtidig med at du bidrager aktivt til det stærke kollegaskab, der præger HR afdelingen.
Frem for alt, er det vigtigt at du motiveres af at supportere virksomheden indenfor HR og at du ved hvordan du skal bringe din erfaring i spil. Du trives i en omskiftelig hverdag der er præget af forandringer, er dygtig til at kommunikere på tværs af organisationen og kan lide samspillet med alle niveauer. Du er imødekommende, empatisk og nysgerrig på mennesker, tager initiativ og arbejder struktureret med dine egne opgaver, samtidig med at du kan lide at arbejde i et team. Du ved hvem du er og hvad du står for, og har den gennemslagskraft der skal til, for at få opgaverne i hus.
Din uddannelsesmæssige baggrund kan være mange, men vi har brug for en kollega der har flerårig erfaring inden for et bredt felt af HR og det er en stor fordel at du har arbejdet med offentlige overenskomster og offentlig forvaltning generelt.
Vi kan tilbyde
Du vil få en central placering og en bred kontaktflade i en virksomhed, som er bevidst om vigtigheden af en stærk HR-organisation. I HR er vi ambitiøse omkring vores funktion i virksomheden og du vil blive en del af et dedikeret, engageret og kompetent team. Samtidig vægter vi en varm, humoristisk og uformel omgangstone med fokus på at spille hinanden gode. Vi sætter faglighed og det sociale fællesskab højt og tror på at det skaber de bedste resultater – og ikke mindst trivsel i hverdagen.
Du får stor indflydelse på egne opgaver og kan være med til at præge den fremtidige udvikling i afdelingen og selskabet. Du vil få en fleksibel arbejdsdag med forskelligartede opgave og kontaktflader og du har også mulighed for hjemmearbejde.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er på 37 timer ugentligt og der gives løn efter kvalifikationer og gældende overenskomst.
Dit primære arbejdssted bliver på vores adresse i Aalborg, men arbejdsdage i Hjørring skal forventes.
Interesseret?
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os. Afdelingsleder Line Bune Hofmeister kan træffes i juli måned på telefon 40 62 03 00. HR Partner Tanja Bech-Steen kan træffes i august på telefon 20 95 19 72
Ansættelse 1. november 2023
Ansøgningsfristen er 31. august 2023
Første samtalerunde forventes afholdt 15. september og 2. samtaler 21. september 2023
Nordværk ønsker at fremme ligestilling og mangfoldighed, og opfordrer derfor alle kvalificerede og interesserede uanset alder, køn, religion, handicap og etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.
Nordværk I/S
Nordværk er et nyt affaldsfællesskab mellem Reno-Nord og AVV med ambitioner om fremtidens affaldshåndtering og ressourceudnyttelse – til gavn for hele Nordjylland. Vi er beliggende i Aalborg og Hjørring. Organisationen driver bl.a. affaldsenergianlæg, miljø- og deponianlæg, sorteringsanlæg, genbrugspladser, transport- og logistikafdeling, genbrugsbutikker samt en afdeling for farligt affald.
Nordværk I/S er ejet af 6 nordjyske kommuner, og er en stærk aktør i fremtidens grønne omstilling. Virksomheden har fokus på at skabe de bedst mulige cirkulære løsninger i fremtidens marked for ressourceudnyttelse og affaldshåndtering i Nordjylland. Du kan læse mere på Nordvaerk.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Aalborg Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Nordværk I/S, Aalborg, Troensevej 2, 9220 Aalborg Øst
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=2768&ProjectId=143584&DepartmentId=18958&MediaId=4630&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5876092